tallstigen.blogg.se

Det här är vår dagbok för vårt husbygge. Vi bygger på en vacker och brant tomt på Frösön. Huset levereras av Eksjöhus.

Vi har flyttat in

Publicerad 2013-08-04 09:17:05 i Allmänt,

Är helt slut efter flytten. Stressad på semestern. Mest bekymrad över var alla grejer ska vara. Vi har kaos inne men vi är på plats. Igår fick jag ögonmigrän mitt i tvättstugestöket. Men hade inte tid att stanna upp. Min bakercysta i knävecket är större än någonsin. Idag kör Johan och Jana och hämtar en bubbla cab i Gävle. Som tack för all hjälp med huset bjuder vi honom på den skjutsen. Vi har äntligen soligt väder men nu har jag och hundarna kommit tillbaka efter promenad. Tänker vila mig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela